YSL´s Nya Volume Effet Faux Cils Shocking Mascara

Så många olika mascaror som jag har testat under alla år, i alla olika dess slag! Jag har nämligen väldigt lätt för att få kli i ögonen och sen har jag ögonfransar som inte vill böja sig, utan man får ta till med hårdhandskarna ett antal gånger med ögonfransböjen innan det händer något. Men för några år sedan hittade jag "min mascara"... YSL´s Volume Effet Faux Cils Mascara, den bästa av dom alla på alla sätt utom ett, den tar slut för fort! Men nu innan jul hade YSL kommit ut med en ny, likadan som den förra men med shocking volume effekt. Jag säger bara en sak, den är bara bäst i alla fall om man har sådana ögonfransar som jag har och är ute efter en volym mascara. Har man i sället långa och redan naturligt böjda ögonfransar så finns det kanske risk för att det blir lite för mycket av det goda.
Priset varierar dock väldigt mycket beroende på vart man köper den, men runt 300-kronorslappen kan jag tänka mig att dom tar på de flesta ställen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0