Helt sjukt!

Läste precis det här på dagens industri. Är det sant är det ju helt sjukt! Hur kan man över huvud taget prioritera en last (oavsett värde) framför människoliv!? Jag hoppas att det inte stämmer...



Lastbilschaufförer lär sig
köra på personbilar
2011-09-02 17:31
Polska lastbilschaufförer som går en obligatorisk kurs för tunga transporter uppmanas att vid hotande olycka heller köra på en mötande personbil än att köra ner i diket, skriver den norska tidningen VG.

Målet ska vara att inte skada lasten.

Enligt tidningen måste samtliga 720.000 yrkeschaufförer gå kursen, där man också lär sig att tränga sig fram i trafiken och köra för fort.

Uppgifterna kommer från tv-kanalen TVN24 som filmat kursdeltagare med dold kamera.

di.se


Videon är tagen från Live Leak och har inte med just den här artikeln att göra!

Kommentarer
Postat av: jeanette

men sådär lär vi oss att köra på oscars också! HAHAHAHA fan jag tyckte jag var rolig nu. haha

2011-09-05 @ 18:16:47
URL: http://channes.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha:) Min sjuka lilla vän;) Ärligt så är det stört!

2011-09-05 @ 23:57:43
URL: http://alifeofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0