Seriestart för Pan Am

Som jag har längtat till denna dag! Nu äntligen är det seriestart för den nya serien Pan Am. En serien om det välkända flygbolaget Pan American World Airways. Serien utspelar sig under tidigt 1960-tal där man får följa hela besättningen på deras äventyr.
Jag känner på mig att jag kommer bli helt fast i den här serien, för det där med flygvärdinna har varit lite av en dröm för mig att bli, dock fick jag berättat för mig att jag var något för kort men de reglerna har säkert ändrats nu, eller man kan ju hoppas på det i alla fall. För det ska ju inte vara ett hinder för att kunna bli det man vill! Jag kanske skulle ha satsat på pilot istället:)
Söndagar kl. 21.00 på TV3 kommer det att gå i alla fall.





Kommentarer
Postat av: MICHELLE

Jag såg PanAm härom dagen, älskade det! Skulle också vilja bli flygvärdinna, men flygrädd som jag är kommer det aldrig funka. Tror du skulle passa sjukt bra som det!

2011-10-22 @ 23:46:26
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0