Roadtrip till Ullared

I fredags ringer Jeanette och säger att jag på lördag morgon ska vara redo kl. 06.00 med bekväm klädsel och en stor plånbok. Direkt tänkte jag att det var Ullared som stod på schemat, men det sa hon att det inte var. Ända tills vi kom fram lyckades hon lura mig! Men det var som jag trodde trots allt, så nu har man för första gången i sitt liv varit i Ullared. Jag som lovat mig själv dyrt och heligt att aldrig åka dit så länge jag lever. Jag har alltid trott att det är en störra variant av Storks, men det visade sig kvalitetsmässigt vara mycket bättre än vad jag trott. Vad det gäller folkmassorna var det dock betydligt värre än vad jag befarat! Men vi tog oss igenom och hem kom vi med ett antal kassar. Hela dagen blev kanon, och på hemvägen blev det ett Sushi-stopp i Växjö också.
Tack min fina vän för den upplevelsen, tyvärr tror jag dock att det finns risk för att man kommer att åka dit fler gånger i sitt liv, men inte en lördag i så fall:)







Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh ullared, bästa ju! Ska dit nu innan jul och shoppa lite, kommer ju vara smockat!

2011-11-22 @ 01:16:38
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0