Breaking Dawn - Del 1

Igår var jag och Anna äntligen och såg Breaking Dawn! Första gången som vi inte gick på premiären eftersom jag typiskt nog jobbade eftermiddagsvecka förra veckan. Men faktiskt väldigt skönt att slippa de värsta små flickorna som sitter och gråter och skriker i ren förtvivlan över att Edward vill ha Bella och inte dom...
Eftersom att jag bröt mitt personliga avtal med mig själv och läste boken före jag såg filmen så visste jag ju faktiskt på ett ungefär vad som skulle hända den här gången, dock slutade jag läsa boken där jag misstänkte att dom skulle göra ett avslut på filmen, och mycket riktigt så var det.
Men visst upplevelsen var väll kanske inte den samma som den förmodligen hade varit om jag inte läst boken. Men en mycket bra film måste jag säga, dock kände i alla fall jag några gånger att vissa scener blev lite för utdragna, och en liten besvikelse föll sig mot slutet som jag dock inte vill skriva om med hänsyn för er som inte sett den. Men nu är det sjukt spännande det är en sak som är säker, och för er som ska se den på bio, glöm inte att stanna kvar och se scenen efter eftertexterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0