Mysigaste helgen på länge!

I fredags var det våffeldagen och just ett våffeljärn är något som vi har saknat i vårat kök, så det blev en tur till Maxi där jag köpte oss ett våffeljärn. Det var på tiden! På kvällen kom lilla Luna till oss och hon var här ända tills igår kväll. Det har varit en helt underbar helg, och vi har varit ute i det fina vädret nästan hela tiden. Efter den här helgen saknar man verkligen tiden då man hade hund, när man var ute i skogen och spårade och åkte på utställningar och styrde hela tiden. Visserligen tog det nästan all min tid men de flesta gångerna var det värt det!
Luna är helt underbar och både jag och Stefan saknar henne redan massor! Det blir nog att man skaffar hund igen sen när vi har vårat hus, för sålänge vi bor i lägenheten känns det inte riktigt okej...




Kommentarer
Postat av: CJ

Åh men tack för dina fina ord, vad glad jag blir. :)

2011-05-01 @ 18:31:25
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0