En riktig toppenhelg!

Jag har haft en riktigt bra och lyckad helg måste jag säga! Igår hade jag och Anna en supermysig dag tillsammans med film, spel och massa prat. Efter igår känns det som att man lärde känna varandra lite på nytt faktiskt.
Förmiddagen har spenderats med Jeanette, en välbehövlig date då vi som vanligt hade för mycket att prata om:)
Annars är söndagar riktiga mysdagar framför TV:n i våran lilla familj, kl. 20.00 är det dags för Solsidan, kl. 21.00 Big Brother Live och kl. 22.30 The Walking Dead.
På tal om TV så såg jag förresten reprisen av Melodifestival Finalen som var igår. Dock blev jag ganska besviken över att inte The Playtones vann! Men allt är bättre än förra årets bidrag så man får vara nöjd på så sätt:)
Här kommer i alla fall mina favoriter från årets bidrag till Melodifestivalen...


The Playtones - The King (Min 1:a)


Shirley's Angels - I Thought It Was Forever (Min 2:a)


Danny Saucedo - In the Club (Min 3:a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0