It´s been a while...

Hej på er fortfarande trogna läsare! Mycket har hänt sedan sist.. både bra och dåliga saker, roliga och sorgliga. Men det är väll så livet ska se ut antar jag, som en enda stor bergodalbana. Men en sak har jag i alla fall lärt mig av livet, och det är att man måste se framåt så därför tänker jag inte sitta här och skriva en massa detaljer om vad som har hänt den senaste månaden utan vi tar nya tag och istället kan jag bara ge en liten snabb uppdatering om vad som har hänt.
Efter att ha studerat heltid på distans i ett helt år så har det blivit många långa timmar framför datorn vill jag lova, och ganska lite social tid. Så livet tog verkligen en totalvändning nu för två veckor sedan när jag började mitt sommarjobb på SAFT (Batterifabriken i Oskarshamn). Mycket människor och ständigt nattjobb, man har liksom precis börjat vänja sig känns det som. Men det känns hur bra som helst att äntligen få vara bland människor igen! Ett tag trodde jag nästan att jag hade glömt bort hur man för en helt vanlig konversation, men jag tror att jag är på bana igen nu:)
Imorgon är det redan midsommar, tiden bara springer iväg! För vår del blir det att ta färgan över till Gotland imorgon där vi tänkte fira en gammal hederlig och traditionell midommar med nubbe och dans runt stången:) Ja, vi ska inte göra Visby osäkert som förmodligen många andra har tänkt, men det ska bli riktigt gutt att få komma iväg lite för det känns som att det behövs! På söndag blir det en tidig färga hem och vid 18 blir det jobb för min del igen till 06 morgonen efter... Tufft, men det ska bli skoj för jag ska börja med truckkortet då, vi får väll se hur det går:)
Nu väntar jag bara på att älskligen ska bli klar sen blir det en sväng bort till min bror på Big Bang med lite bowling och biljardhäng, så jag får väll önska alla en trevlig midsommar sålänge!


❤ Piccsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0