Blogga... hur gör man?

Vad förvånad jag blev när jag för första gången på typ hela sommaren kikar in på min blogg igen och ser att jag fortfarande har trogna läsare varje dag som väntar tappert på min nästa uppdatering.
Ja, hela sommaren har gått, och bloggen har hamnat som sista prioritet tyvärr. Jag har många gånger velat blogga men jag har liksom inte vetat vad jag ska skriva? Jag hade tänkt skaffa en ny header innan jag började igen, men det får bli ett senare projekt. Känner bara att jag vill kunna skriva av mig lite när jag känner för det utan någon press om att jag MÅSTE komma på något att skriva om minst två gånger om dagen. Det får helt enkelt bli som det blir:)

Sommaren har verkligen varit toppen trots att jag i stort sett har jobbat mig igenom den, men det har varit lite små-trippar till bland annat Gotland, sen var vi på Metallica-konserten i Göteborg vilket var en helt underbar och galen upplevelse! En sväng upp till Norrland och Stockholm har det också blivit... Ja, det har varit ett evigt farande men det har varit en mysig sommar med mycket umgänge med nära kära vilket gillas!

Som sagt jobb ja.. Jag fick förlängt på SAFT så plugget får ligga på hyllan ett tag tills vidare då jag känner att jag hellre vill jobba lite nu och komma ifatt lite med livet. Sen att man trivs jättebra också är ju bara ett stort plus!
Sen har jag börjat med ett annat litet projekt vid sidan om som jag fortfarande håller på att utbildar mig i, jag ska börja jobba med Aloe Vera i alla dess former, hur kul som hellst! Men som sagt när jag har kommit in i det mer så kommer det att läggas upp mer om det även här på bloggen:) Även en liten länkning till min framtida hemsida/shop. Den 17-18 september ska jag upp till Stockholm på min första utbildning sen är det bara att tuta och köra efter det:)

Nej, nu måste jag dona lite här hemma innan HSB mötet som börjar snart, så ha det fint alla sålänge så ska det bli lite tätare uppdateringar i fortsättningen;)
Bjuder på en galet bra låt sålänge...


Kommentarer
Postat av: Anna

Wohoooo ! Malin is BACK :D



Nu måste vi ju ut i skogen så att du kan lägga ut lite svampiga bilder på bloggen.....



Syns imorgon ;)

2011-08-31 @ 23:09:11
Postat av: sandra

Välkommen tillbaka! :)

2011-09-01 @ 21:55:31
URL: http://sandra-moodygal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0