Uppdatering från gårdagen..

Hejsan svejsan! Igår hade jag och Anna en helt underbar dag tillsammans! Sushi-lunch från nya stället som öppnat, massor med härligt snack och lek och bus med världens sötaste Tilia:)
Senare hämtade jag upp Leo hemma hos Jessica, som sedan skulle vara hos oss över natten. Mycket Disney blev det och en grymt tidig morgon idag! Men när det är en liten prins som väcker än är det svårt att fortsätta att sova:)
Nu tänkte jag lägga mig på balkongen och läsa lite. Gillar den nya kursen som började nu i veckan, Hälsopsykologi, det är min grej det ja i alla fall så känns det som det nu...


Kommentarer
Postat av: CJ

Sushi, yum!

2011-05-01 @ 17:38:14
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0