Lite uppdatering..

Hejsan hoppsan! Nu är det mer än en vecka sedan jag bloggade senast, men som sagt det blir så ibland. Veckan har hur som helst varit toppen! Sommardäcken har åkt på, jag blev äntligen klar med min individuella uppgift, grupparbetet har rullat på, och det bästa av allt.. våran kära kusin som i vanliga fall bor i Tyskland nu mera var och hälsade på. Underbart att se henne igen! Så vi tog en lunch allihopa och sedan åkte vi ut till Victors jobb där han guidade oss runt, och Victor lärde mormor hur man spelar på maskinerna.. Det var lite kul att se :)
Sedan har balkongen invigts med årets första solning och jag har fått reda på att jag har fått ett av sommarjobben jag sökt, jippihh! Är riktigt glad för det.
Sedan har jag laddat ner en riktigt kul app på telefonen. Försvarsmakten har nämligen utformat en app som heter "Vår verklighet", där man under en veckas tid får olika uppdrag som man måste utföra inom en viss tid. Uppdraget kan komma när som helst under dygnet. Det kan vara allt från att svara på frågor, minnestest eller som igårkväll fick jag ett uppdrag där jag skulle ta mig till ett ställe 1,5 kilometer bort och med hjälp av en karta hitta dit på 29 minuter. Jag älskar sådana här utmaningar och gör verkligen allt för att klara det! Stefan skrattar dock en del åt mig och tycker nog att jag går in för det lite väl hårt, men kul är det i alla fall!
Ikväll blir det Big Brothers veckofinal och imorgon börjar en väldigt spännande vecka. Kanske kommer något stort att hända, men det återstår att se...
Ha det fint allihopa!



Kommentarer
Postat av: ems

åh det lät kul :D hur lång är den utbildningen?

2011-04-10 @ 20:07:23
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0