Pizza och Poker

Hallå där! Min helg har varit väldigt lugn måste jag säga, har egentligen inte gjort någonting om jag ska vara riktigt ärlig, en riktig slapphelg med andra ord. Men det kan vara skönt det med ibland, vädret har varit riktigt opeppande också. Ösregn i typ 4 dagar i sträck nu... Men nu är det bara drygt en vecka kvar tills vi beger oss mot varmare väder! Jippih!
Gårdagen spenderade vi med att göra hemmagjord pizza samt att spela lite Texas Holdem-poker. Ett otroligt kul spel så länge man kan hålla sig på en klok nivå, alltså spela för att det är kul och ingenting annat!
Nu ska jag tillbaka till mitt lilla projekt som jag påbörjade förut, nämligen att rensa garderober... Hej sålänge!



Supergott att blanda mozzarella och fetaost istället för att ha vanlig ost, som vi gjorde på den högra sidan!



Kommentarer
Postat av: jeanette

helt jävla seriöst, jag rensar också garderoben :O :O :O läskigt :P

2010-11-21 @ 17:51:24
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0