Superdålig uppdatering!

Förlåt mig för min riktigt dåliga uppdatering här på bloggen, men det har varit för mycket att styra med så jag har knappt hunnit med att sitta vid datorn alls.
Igår var jag och Jeanette i simhallen efter jobbet, där var vi resten av kvällen kan man säga. Simma är verkligen en toppen bra träningsform! Det är så skönt och så avstressande på något sett. Sen är det ju inte så dumt att det finns en arombastu där heller, man känner sig som en ny människa efter varje gång.
Idag har helt klart varit min otursdag, i alla fall efter jobbet. När jag var och handlade och stod och skulle lägga upp alla varor på rullbadet får jag syn på att brödet var helt missbildat förpackat och inte nog med det så finns det ingen kork på min filmmjölk? Stress, stress.. göra sig i ordning för vi skulle gå till Jeanette och Patrik. Jag stod och lockade mitt hår i mer än en timme, och när jag är klar så har lockarna nästan gått ur helt! En halv hårspraysflaska senare är vi påväg och jag kommer på att jag har glömt vinet och får springa hem igen och hämta det. Väl framme så får jag syn på mig själv i spegeln.. Håret är så gått som rakt! Fy, vad trött jag blir. Senare tänkte jag och Jeanette att vi skulle röka lite vattenpipa som vi hade med oss. Jaha, gissa vad jag hade glömt då? Själva "slangen" man röker ifrån såklart. Det var bara att gå hem igen och hämta den.
Som ni hör så var det en och annan incident som skapade otur idag, men det är väll sånt man får leva med ibland. Bilder från dagen kommer imorgon för nu är det dags för sängen.
Natti, natti!
Lite sovrumsinspiration..

Kommentarer
Postat av: linn

svar:jag håller med dig.Kissie är bra,men överdrivet med att göra om sig själv.



fint sovrum:)

2010-05-08 @ 13:19:28
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0