Sunny day

Härlig dag med solen som har gassat på nästan hela dagen, det gillar vi! Efter jobbet var det dags för en klippning, håller fortfarande på att bara klippa topparna, det ska bli längre det är bara så!
Sen köpte jag med varsin pizza och åkte hem till Anna. Det var ett tag sen vi sågs sist och det märktes för magen hade växt så det knakade. Anna är verkligen en supermamma, fattar inte hur hon orkar, men hon kan verkligen göra 10 saker samtidigt och göra dom sakerna riktigt bra. Jag beundrar hennes tålamod och hennes envishet, hon är bara toppen!
Idag fick jag förresten hem mitt Midnight Club Los Angeles, dags för lite premiärspel tror jag;)
Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Här har det också varit sol hela dagen, tyvärr har jag jobbat, men jag kunde sitta ute en stund på lunchen i alla fall :)



Ligger Mönsterås långt ifrån där ni bor nu?

2010-05-17 @ 21:48:27
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Art By Tina

Bara en sådan lite förändring som att klippa topparna kan göra underverk för håret.

2010-05-18 @ 12:00:59
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0