Full fart...

Godmorgon! Snart bär det av till Kalmar där jag ska lämna in min Xperian på lagning eftersom touch-skärmen är paj. Det är lite dumt att dom inte har någon 3 butik här hemma men detta är min ända chans att kunna få en lånetelefon. Kan man vara utan telefon i upp till 2 veckor? Nä, jag tror inte det... Sen tänkte vi passa på att ta Ikea på vägen hem också, lite inköp till föreningen, nu ska det bli ordning och reda!
Senare är vi bjudna till älsklingens jobbarkompis och hans tjej som bor i Mönsterås där vart vi har våran tomt. Det är Blues-festival den här helgen så det blir förmodligen lite grillning och en sväng ner på bluesen. Lite pokerspel är nog inte helt omöjligt heller. Känns som att det kommer att bli en lördag i världsklass!
Ha en fin-fin lördag godingar!
Dagens inspiration: Blake Lively, älskar hennes stil fast då kanske mest som Serena Van Der Woodsen.

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Älskar också Serenas stil :)

2010-05-29 @ 19:57:36
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Art By Tina

Damn så snygg. Tänk om man haft den midjan. Då skulle alla kläder passa perfekt.

2010-06-01 @ 19:36:18
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0