Fredag!

Ska snart åka iväg till jobbet, tänkte bara skriva några rader först eftersom det känns som att det kan bli lite sådär med det senare idag.
Direkt efter jag slutar ska jag hem till mamma och plocka hennes ögonbryn, hjälpa henne att packa inför imorgon. Sen ska jag hem och göra iordning mig inför kvällen som väntar... Det kommer bli riktigt skoj tror jag:)
Berättar om allt tissel och tassel så fort jag hinner.
Ha en underbar dag, det ser ut att kunna bli en och annan solstråle på vår himmel.
Dagens inspiration: Supersnygga Katy Perry här på februari-omslaget av Glamour.

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jo, jag tycker boken är rätt bra faktiskt. Det är ju chick-litt på hög nivå, lättläst och fängslande på något sätt, jag vill i alla fall inte riktigt lägga ned den när jag börjat :)

2010-05-21 @ 20:47:03
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0