Freaky Friday

Efter jobbet blev det några akutköp på stan och sen ringde dom och sa att datorn hade kommit! Stress, stress... Fixade iordning oss och sen bar det iväg till Jeanette och Patrik för lite Valborg-firande och grillning..


Den som väntar på något gott...

Kvällens outfit..



Löjan, Patrik och älsklingen...

Ida, Jeanette och Alice..

Jag och vännen<3

Sune tyckte det var en tråkig fest så han drog sig tillbaka..

"Trion"

Party-tricket...

Jeanette goes crazy..

Vad vore en fest utan party-kungen Jocke:)

Fest-fixarna..

Jesse och Ida..

Alice, Jesse och Ida..

Jesse med okänd man:)

Sen blev det Apollo där vi dansade som galningar hela natten lång och idag så mår man som man förtjänar! Men kul det var det vill jag lova. Tack Jeanette och Patrik för en toppen Valborg..
Nu blir det frukost sen ska jag öppna våran MacBook! Det känns som att det kommer att bli dagens sysselsättning för min del, kan hända att jag tar mig en tur ut på balkongen, för solen verkar bränner på till och från.
Förrsten, det är ju första Maj idag! Vilket innebär att sommaren är pågång, underbart!

Ha det fint!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud manlin vilka bilder! jag har skrattat som en galning :P & vilka citat du har fått till på bilderna! tack för kvällen :)

2010-05-01 @ 11:33:29
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0