Breakfast time...

Okej nu börjar det nästan närma sig lunch men vi gick upp hyfsat i tid idag tycker jag. Jag måste erkänna att det där med att gå upp på morgonen inte riktigt är min grej, men på senare år har jag börjat känna lite smått ågren över att sova bort halva dagen. Ju tidigare man går upp ju mer får man gjort, och ju längre blir helgen också:)
Det hade inte varit så dumt att gå ut och lägga sig i solen med en bok, men den där solen lär man inte få se röken av på ett tag känns det som. Det är grått och trist, nästan som en höstdag i oktober.
Är lite sugen på att åka och kolla till våran tomt, vi har faktiskt inte varit där sen vi blev tomtägare på riktigt. Men vi får se vad vi styr ihop.
Bilder från gårdagen kommer lite senare.
Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0