Bloggpause över helgen

Nu är det såhär att min kära mor fyller 50 år nästa vecka vilket såklart ska firas, så jag och min bror har bestämt att vi ska ta med henne på en kryssning så hon får komma ut på sjön, vilket är hennes stora passion eftersom hon i grund och botten är sjöman, eller hon har jobbat som kock på båtar, sen kom lilla jag och ställde till det och då var det slut på det roliga.. Nä, men hur som helst så tänkte vi att det kunde vara kul för henne att få komma ut på sjön igen så imorgon kör vi upp till Stockholm, sen blir det en snabbvisit hos min gudmor och därefter blir det en kryssning till Lettland. Så på måndag är vi hemma igen och då kommer jag att lägga ut lite bilder från våran lilla tripp. Men tills dess får jag önska en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: B E A ♥ Michael Jackson & FOTO ♥

Vad grymt med Lettland! Kommer säkert bli jättemysigt :) Hör gärna av dig när du lagt upp bilder!:D



ID minerals är superbra! Fast det är så SJUKT dyrt, så om det var jag som betalade skulle jag inte tycka det var värt det. Som tur är betalar mamma XD haha...

2010-05-22 @ 22:46:10
URL: http://almhagen.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Hoppas ni har haft en trevlig helg och kryssning!

2010-05-23 @ 15:19:51
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0