Annas dag idag

Kom ganska nyligen hem från en supermysig kväll hemma hos min bror och Anna. Vi har firat henne idag eftersom vi kommer att åka imorgon. Hennes föräldrar hade kommit från Gotland också, så vi fick träffa dom för första gången och oj säger jag bara.. Vilka öppna och så otroligt mysiga människor! Det är inte ofta man träffar sådana människor faktiskt, men trevligt var det och en mumsig trerätters meny bjöds det på också så det var att rulla hem som gällde:)
Stefan gömmer sig bakom blommorna, jag i mitten och sen mamma som gör allt för att slippa vara med på kort..



Nu behöver man inte äta på någon dag eller två..

Victor med svärfarsan..

Hux flux kommer en katt flygandes och landar på min axel..

Men det var inte mig han var ute efter utan den gröna fjäderleksaken..

Mammor i köket..

Min snygging❤

Här diskuteras det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0