*Vår första dag i Dubai*


Våran första morgon i Dubai. Stefan ute på Sandra och Spencers balkong.

Sedan tog Spencer med oss ut på lite sightseeing. Här är lite bilder som vi tog från hans kontor..

Det var så sjukt högt upp och jag som är så grymt höjdrädd också! Mina ben skakade en del om man säger så:)

Men utsikten var fantastisk! Här ser man också deras "metro" som dom håller på och bygger som kommer att vara både över och under jord. Det finns några stationer som är klara men vi hoppade över det.



Sen åkte vi till Mall of the Emirates ett jättestort köpcenter med tre våningar. Där det finns en Teater med 500 sittplatser, 14 biografer, 70 olika restauranger, omkring 400 affärer allt från HM till Louis Vuitton. Vissa av dom mest exklusiva märkesaffärerna har dom samlat i en flygel som är döpt till Rodeo Drive. Det finns även ett jättestort "lekland", vilket det finns i dom flesta stora köpcenter, detta för både barn och vuxna. Sen har dom bland annat Ski Dubai här också, ett skidland inomhus..







Nej, vi var inte där inne.. vi stod bara utanför. Med tanke på att vi har en del snö här hemma så kändes det inte jättelockande att gå in om jag ska vara riktigt ärlig, men det är kul att ha sett det i alla fall.

Spencer, Sandra och lilla Elle..

Sen var det dags för den första måltiden..



För min del blev det en vegetarisk sallad.. Väldigt vegetarisk:)

Elle tyckte det var mycket roligare att utforska lite med pappa.

Välling är inte så dumt:)

På kvällen hade vi "hemmamys" och Elle och Stefan byggde torn.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha tack så mycket , skulle vilja testa lite slingor i mitt hår ;) Söt baby ;)

2010-03-02 @ 09:30:28
URL: http://jossaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0