Lördagen

Känner mig fortfarande inte särskilt bra men bestämde mig för att göra ett försök att följa med ut till Jennys och Thomas nya hus och kolla lite. Dom skulle sova sin första natt där så Stefan hjälpte till lite med flytten. En stor gård har dom köpt! Hur mysigt som helst, mycket finns det att göra i stall och garage bland annat annars så är det inget som man akut måste ta tag i. Ett riktigt gammalt charmigt hus från 1870-talet, tror jag det var. På vägen hem bestämde vi oss för att vi skulle göra fruktsallad och hyra film. Det blev den nya med Cameron Diaz, My sister´s keeper. Av någon anledning så glömde vi bort att vi hade hyrt film när fruktsalladen väl va klar så vi kollade på The wedding singer som gick på tv istället. Det får bli den filmen imorgon:) 
Det var nog ingen jättebra idé att följa med idag kände jag senare, det får bli att ta det lugnt nu!


Våran dag hos Jenny och Thomas..


Fruktsallad & Film-mys!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0