Gårdagen...

Shutter Island igår var verkligen speciell. Jag trodde det var en rysare men det var det visst inte. Den visade sig vara väldigt psykologisk. Den var inte som jag hade trott på något sett. Men den är helt klart värd att se!
När vi kom hem var jag så hyper över New Moon, så jag tyckte att vi kunde se den med eftersom att Stefan inte hade sett den än. Men det var bara jag som orkade se hela, det var ju trotts allt ganska sent. Stefan såg klart på den idag på morgonen istället. Den här filmen gör mig så fruktansvärt frustrerad. Jag blir tokig på denna eviga väntan på Eclipse


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vill se Shutter Island :)

2010-03-20 @ 11:31:10
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0