Midsommarfirande i Stockholm

I onsdags kväll åkte vi upp till Stockholm med Jeanette och Patrik för att fira midsommar på ett annat sett än att åka till Öland eller Gotland. Midsommardagarna måste vara den lugnaste tiden på hela året i Stockholm, men det var riktigt skönt! Tre soliga dagar fick vi, det var bara igår när vi skulle bege oss hem som det var svart på himmelen.
Jag låter bilderna tala istället..
Torsdagens frukost på mitt favoritställe Wayne's Coffee..
Efter Naturhistoriska riksmuseet där man inte fick ta några bilder så bar det av till stan där vi delade på oss, tjejerna för sig och killarna för sig och det var väll tur det. Det blev en del shopping både för mig och Jeanette, medan våra män endast kom med varsin kasse...
Midsommaraftons förmiddag drog vi ut och la oss vid Djurgården och solade med en picknick-korg..
Underbara vännen❤
Här ligger Jeanette och har det bra:)
När man glömmer öppnare så får man hitta andra alternativ, typ berg..
Kan det bli bättre än såhär, tror inte det faktiskt!
Jag och finaste❤
Den berömda Disney-pussen...
Senare på kvällen blev det Grönan vilket tyvärr visade sig vara sämre än vad man kommer ihåg. Men det blir vad man gör det till och vi hade skoj ändå!
Jeanette är ett proffs:)
Jag hoppade Insane, jag insåg att det inte skulle funka så jag fick fota och hålla väskor istället..
Sockervadd är ett måste när man är på Tivoli..
Öl och mys på Tyrolen..
Skål vännen!
Förutom spökhuset där jag och Jeanette höll på att skrämmas ihjäl så gick vi även i lustiga huset.. Det var sjukt kul måste jag säga, förutom att jag höll på att trampa ihjäl en liten unge, men det gick bra:)
Vi avslutade våran midsommarafton med Ben & Jerry glass, mums!
Tack fina vänner för en grym midsommar med er. Tack Jeanette för du finns!

Kommentarer
Postat av: jeanette

åh malin! igentligen vill jag kommentera varenda bild du har lagt upp. vi hade verkligen en toppenhelg! är jätteglad att vi åkte iväg ett par dagar bara vi fyra :) tack för att du finns i mitt liv du också. du & jag malin :) du&jag<33

2010-06-27 @ 21:31:44
URL: http://myjanetstory.blogg.se/
Postat av: A

Härliga bilder!

2010-06-27 @ 23:51:22
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: ♫ Beat. ♫ Michael Jackson, Teckningar & FOTO ♥☮

Åh vad mysigt ni ser ut att ha det!:) Fina ramar på bilderna! :)

2010-07-07 @ 13:45:05
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0