Lite uppdatering efter helgen...

Det har varit lite mycket att stå i om man säger så, och den lediga tiden som har blivit över har man haft fullt upp med att överleva värmen utan AC.
I fredags åkte Sandra och Elle hem till Stockholm igen och den 26 åker dom tillbaka till Dubai. Det där med att säga hej då är absolut inte min grej, det spelar ingen roll hur jag bär mig åt men tårarna dom kommer varje gång ändå! Suck..
Lördagen spenderade vi i ett mycket hett Kalmar, där vi spanade efter en ny kyl/frys eftersom den vi har inte riktigt vill vara med längre, kylen fryser allt! Så det är dags för en ny och det hittade vi en också. Bara ett litet problem, den kylen/frysen vi har nu är 59,5cm och går precis in medan den vi ska köpa är 60cm såklart. Så det får bli en liten minirenovering där, för vi ska bara ha den här.
Söndagen blev en riktig "playandag". Morgonen och förmiddagen låg vi ute i Adriansnäs och hade det gutt, och senare blev det Gunnarsö med Jeanette och Patrik. På kvällen såg jag och Jeanette Dear John, en film som jag har haft så himla stora förhoppningar om. Men oj vad jag blev besviken, den var super i början men sen spårar det ur, och slutet? Se den är mitt råd, men hoppas inte lika mycket som jag gjorde.
Glöm inte Dexter ikväll på kanal 6 kl. 22.30!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0