Styr och ställ..

Idag har varit en riktig styr och ställ dag. Bra att det råkade vara en hemma dag för jag vet inte riktigt hur jag skulle ha hunnit med allt om jag hade jobbat? Har skickat iväg lite grejer som jag har sålt på Tradera, ringt om några möten, fixat inför kvällens styrelsemöte, banken, handlat.....
Japp, jag antar att det blir såhär vissa dagar. Men jag måste säga att jag tycker om att ha fullt upp, jag mår liksom bra utav det:)
Imorgon kommer mamma på lunch. Jag vet inte riktigt vad jag ska laga? Men får ta och komma på något gutt. Vi träffas så sällan nu för tiden, så det ska bli skönt. Mamma och jag är nog mer som vänner än som mamma och dotter, vi pratar i telefon minst en gång om dagen, och vi skulle kunna prata i timmar. Av någon anledning har vi alltid något att prata om. Det känns väldigt skönt att ha en sådan relation till mamma, för innan jag flyttade hemifrån höll vi på att slå ihjäl varandra:) Nä, riktigt så illa var det väll inte men det var inget vidare i alla fall.


Kommentarer
Postat av: tttttt♥

Svar; haha, mjoooru:D

Ah, snygga ja! Och gooooda :D



Finfin blogg !

2010-01-13 @ 19:00:22
URL: http://mickelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0