Söndagstripp till Kalmar

Idag blev resan till Kalmar av i alla fall. Stefan skulle in på Jula och köpa lite grejer till sin kompressor och jag skulle in på Stadium och köpa armbågsstöd. Hittade lite andra saker med, brukar alltid bli så:) Lite pepp grejer till träningen. Jag tycker att motivationen för att komma igång alltid blir mycket bättre om man exempelvis köper lite nya träningskläder eller lite nya träningsredskap. Innan vi åkte hem tog vi en lunch på Rasta, jag älskar raggmunk så det brukar alltid bli det för min del men stackars älsklingen tog schnitzel med pommes och det var inte så bra däremot... Hmmmm... Han lämnade lite spår efter sig:)
Annars var det en bra dag, skönt att komma bort ibland. Räcker med bara några timmar ibland.


Mindre nöjd Stefan:)

Blev ett träningslinne, ett par hantlar till powerwalk, reflexer och armbågsstöd.

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Å, tusen tack =) Hoppas du får en bra vecka btw

2010-01-17 @ 21:12:51
URL: http://juliahallman.blogg.se/
Postat av: Michelle

Har frågestund på bloggen, så fråga fritt! :) Kram!

2010-01-18 @ 18:23:39
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0