Saturday..

Skulle ha åkt till Kalmar en sväng idag men det blir nog imorgon istället. Har varit en riktigt slapp helg hittills, och idag har det inte varit bättre. Jag och min kära sitter som två galningar i soffan och spelar Army Of Two, The 40th Day. Jag är helt skjutgalen, så fort något rör sig så pepprar jag på:) Dock inte så pricksäker, av 3000 skott hade jag dödat 1100 ungefär så..... Men kul är det för man är så inne i det liksom.
Nu är det dags för lite träning, sen en dusch och vad händer ikväll? Kanske en Taco-kväll, det lär vi märka.




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Ja visst var det lite härligt, till sommaren när man är brun iallafall :D

2010-01-16 @ 15:55:46
URL: http://mathildahell.bubbleroom.se
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Min sambo försöker alltid få mig till att spela krigsspel med honom, men jag tycker det är svårt :P

2010-01-16 @ 16:45:52
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0