Kalmar med Anna

Idag har det varit en heldag med Anna i Kalmar. Vi har varit runt lite överallt, på EM och kollat möbler sen var vi på Babyproffsen där Anna kollade en Syskonvagn, det är ju snart dags igen:) Så himla kul! Sen var vi runt inne på Modehuset, där kunde jag såklart inte låta bli att köpa något så det blev lite till resan. Jag har inga direkt sommarkläder i garderoben så det blev bra. Vi lunchade på övervåningen på Mode, dom har ett så fyndigt namn som En trappa upp.. Sen blev det Ikea innan det var dags att åka hem. Där hittar man alltid hur mycket som helst men jag var riktigt duktig idag, det blev bara lite ljus en mortel som vi har kommit fram till vid flera tillfällen att vi faktiskt behöver, sen lite annat plock. Det blev en lyckad dag helt enkelt!
Nu blir det mys med älsklingen resten av kvällen. Ha det!


Fina Anna...

Lunchen bestod av en bakad potatis med skagenröra och sallad, samt min favoritbakelse Budapest och en kaffe..

Mina fynd inne på Mode..

En del av inköpen från Ikea, deras blockljus är grymma måste jag bara säga!


Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

Hihi jag tror jag tog med mig hela affären hem sist jag var på ikea ;D

2010-01-31 @ 02:47:50
URL: http://pinkielaady.blogg.se/
Postat av: ELIN

RIKTIGT SNYGGA JEANS:) hur har din helg varit malin? KRAM

2010-01-31 @ 12:46:20
URL: http://el.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

adu malin, du fick med dig mycket snyggt hem :) hoppas allt är bra! puss&kram

2010-02-01 @ 17:49:57
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0