Bloggtorka?

Japp det är så det känns i alla fall. Jag känner liksom inte att jag har något intressant att skriva om, särskilt inte den här veckan då jag i princip har gjort exakt samma saker varje dag så jag har till och med blandat ihop dagarna... Jag har liksom inte tyckt att det har varit värt att skriva om.
Hur som hellst är det väldigt mycket fix inför våran resa, och en massa man måste fixa tills man åker. Det ska bli så underbart! Ser fram emot det jätte mycket. Nu har jag hämtat ut mitt pass också, jag säger bara en sak, tack för att det bara är giltigt 5 år och inte i 10 år som det var förut! Hihi, man ser hyfsat rolig ut:)

Fredagskvällen har jag och min älskling tillbringat i soffan med en pizza och Let´s Dance. Sen såg vi även första programmet av den nya komediserien Solsidan. Jag tyckte den var riktigt bra, tror på den serien!

Imorgon på morgonen ska jag och Anna åka en sväng till Kalmar, främst för att springa runt en sväng på Ikea så det blir nog snart sängen för min del.


Foto: TV4.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0