Bree Tanners andra liv...

Läste ganska nyligen ut den här boken som är skriven av Stephenie Meyer. En bok som handlar om den lilla vampyren Bree som man får läsa om i Eclipse-boken. På ett sett kan man säga att det är en fortsättning på Eclipse, men på ett sett inte.
Jag har ju hela tiden sagt att jag inte ska läsa böckerna innan jag ser filmerna men jag tänkte att den här boken säkert inte skulle skada om jag läste emellan... Jag misstog mig, för det råkar vara så att i förordet i Bree Tanners andra liv får man veta en sak som jag inte ville veta! Det var som att hon skrev för dom som redan hade läst ut hela Twilight-serien. Så har ni som jag inte tänkt att läsa böckerna innan ni ser filmerna så skulle jag rekommendera att hoppa över förordet i den här boken. För det är trots allt en bra fortsättning på Eclipse. En liten detalj bara är att det inte finns några kapitel i boken, vilket gör det lite svårt att komma in i den igen om man en gång har lagt ifrån sig den. Men den är väldigt tunn så att streck-läsa den är nog inget problem...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Håller på och lyssnar till ljudboken faktiskt. Tycker dock inte att den är vidare jättebra, men kul att lyssna på ändå.

2010-08-06 @ 09:18:18
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0