Underbara fredag!

Jag blir alltid så glad på fredagar, något slags fredags-lyckorus sprider sig i hela koppen på mig. Underbart!
Efter jobbet var jag och hyrde den nya Mankells Wallander - Arvet och köpte en massa fredagsmys som jag tänkte vi kunde ha till ikväll. Men inte så långt efter ringde Jeanette och frågade om vi hade något planerat för kvällen, för hon hade också hyrt Arvet och tänkte att vi kunde grilla och kolla på den. Ganska komiskt att vi hade lyckats hyra den båda två. Men vi nappade på det så snart bär det av till Jeanette och Patrik. Första grillningen för i år, kan inte bli annat än bra!
Ha en fin kväll!


En gammal bild på mig och Jeanette...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0