Så lat!

Var så sjukt hungrig efter jobbet så det blev MC Donald´s och fy vad jag mår dåligt efter jag har ätit det, varje gång och ändå köper man det. Jag blir nästan det av all "skräpmat" tror jag. Ren lathet, att man inte orkar ställa sig att laga mat. Men ibland blir får det bli så faktiskt, och när man bor i en mindre stad som Oskarshamn så finns det tyvärr inget vidare utbud när det gäller Take Away, så det är Sibylla, Pizza eller MC Donald´s som gäller.
Man kanske skulle starta en Take Away restaurang som bara har en massa nyttigheter.... Det tåls att tänka på faktiskt:)



Annars är det ju onsdag villket brukar innebära en kväll framför en massa TV-program för min del.
Ungefär såhär brukar det se ut:

Kl. 20.00 - Bonde Söker Fru på 4:an


Kl. 21.00 - Paradise Hotel på 6:an

Sen brukar det ju även bli ett avsnitt av The Hills men eftersom det var säsongsavslutning förra veckan så får jag börja kolla på The City istället. Jag kollade på det förut men sen blev det lite för mycket TV-program ett tag så jag fick hoppa över det:) För er som inte vet så handlar det om Whitney som var med i The Hills förut, och om hennes nya liv i New York. Riktigt bra är det! Detta kan ses här!




Kommentarer
Postat av: jeanette

men det är inte fel medd donken ;)

2009-12-10 @ 14:14:31
URL: http://myjanetstory.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag tycker också the city är superbra! :) Fin blogg!

2009-12-12 @ 22:56:28
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0