*Gårdagen*

Igår blev det inga inlägg så vi får ta det idag istället.
Stefans mormor fyllde 70 år igår så det blev lite firande på Påskallaviks gästgiveri, där vi åt julbord med halva hans släkt:) Det var jättetrevligt, men tyvärr var inte julbordet det bästa... Smaklöst och inga revben... Men bortsett från det så var det jättebra! Det blev även lite julklappslekar mot slutet.
När det var dags att dra sig hemmåt så var det jag som fick vara chaufför. Så för första gången i mitt liv körde jag automat och inte nog med det, en stor buss också!! Det är precis så den får klassas som personbil. Gissa om jag var lite smått skräckslagen!? Men dom stackars människorna som åkte med var nog ännu mer rädda:) fast det gick ju som en dans, så alla var nöjda och glada.


*Första julbordet för i år*

*Svärmor + Man*

*Dessert-bordet*

*Time för julklappslekar*

*Födelsedagsbarnet*

Det här gick jag hem med:)



*Kärleken & Jag*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0