Ett ännu bättre 2012

När man tänker på 2011 så har det på ett sett varit ett år som bara passerat förbi, jag hade till och med svårt att skriva det, många gånger blev det 2010 istället, men när man trots allt ser tillbaka så har det ju hänt en hel del...
Jag avslutade mina studier och började på Saft vilket var väldigt oväntat, och med det har jag fått lära känna många nya fina människor.
Mycket tråkigheter hände men som nu verkar ha fört något riktigt bra med sig vilket är underbart tycker jag!
Jag fyllde 25 år, vilket känns som en helt perfekt ålder för mycket, fast jag behöver ju i och för sig inte bli så mycket äldre nu kan jag känna:) Jag och min käraste firade 5 år tillsammans, är så lycklig för varje dag jag får spendera med dig mitt hjärta!
Något som jag har väntat på i mer än 10 år blev äntligen av, nu kan jag äntligen le utan att behöva skämmas.
Våran kära farmor somnade in efter en lång tids plågor, och har det nu förmodligen mycket bättre, det är i alla fall vad man hoppas på!
5 år har nu gått sedan pappa försvann ifrån oss, saknar dig finaste pappa, så otroligt mycket. Tänker ofta på hur Victor växt upp och kommit att bli en sådan extrem kopia av dig. Både till utseendet och till sättet. Ditt busiga och lefulla sätt, din röst, din charm, din sociala förmåga att få människor att skratta och trivas i din närhet. Framförallt din musikaliska förmåga är något som Victor verkligen har fått av dig kära pappa, ibland känns det som att du lever vidare genom honom på något sett. Något som både känns underbart men också en gnutta skrämmande ibland. Du hade varit så stolt, och framförallt så hade vi tre haft så kul ihop är något jag är övertygad om! Det finns så mycket jag hade velat visa dig och prata med dig om, något som bara du skulle förstå. Men jag hoppas att du ser och håller ett öga på oss från där du är någon gång ibland. Finaste älskade pappa, hoppas du har det bra vart du än befinner dig...❤
I övrigt har 2011 varit ett fantastiskt musikår tycker i alla fall jag, många underbara låtar av många fantastiska artister har spelats och satt sig i båda hjärtat och på huvudet:)

Här kommer lite bilder från våran nyår ihop med Victor och Anna...











En perfekt avslutning på 2011 och en bra start på 2012...

Kommentarer
Postat av: jeanette

älskar dig malin! tack för ännu ett år. vill ha dig med mig hela mitt liv <3

2012-01-11 @ 21:18:01
URL: http://channes.blogg.se/
Postat av: Yella

Wow, you made me cry Malin, and I'm not the one who cry very often. . Miss you two! <3

2012-01-14 @ 18:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0