Min efterlängtade Aloe Vera Shop!

Nu har jag äntligen fått igång min egna Aloe Vera Shop som jag har kämpat med!
Det känns som att jag lättare kan nå ut till fler personer nu än vad jag kunnat tidigare vilket jag tycker är toppen. Många har också efterfrågat en webbshop, framförallt personer som bor lite längre ifrån.
Jag tror att allt fler nu för tiden föredrar nätshopping framför vanlig shopping i butik eftersom det är en smidigare lösning samtidigt som det för många är en stressfaktor som försvinner.
Ta gärna en titt och säg vad du tycker!
Länk finns även längst ner i menyraden till vänster.
För att kunna handla i webbshoppen behövs användarnamn och lösen, det får du skickat av mig när jag registrerat dig i kundvårdsprogrammet, (självklart är lösenordet hemligt för alla utom för dig och du kan ändra det så fort du får det). Ta bara kontakt med mig på mailen eller på mob så löser vi det. Kontaktuppgifter finns på sidan!


Forever Living

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0