Jag saknar dig

Tidigare i veckan var jag och Anna och såg den omtalade filmen Jag saknar dig som baseras på en bok som tydligen funnits ganska länge. Själv har jag aldrig läst den men Anna har gjort det och säger att den helt klart är bättre än filmen. Men det är ju som vanligt, när har en film varit bättre än boken? Inte ofta det händer.
Men det var sista gången den gick här i stan och jag har länge bestämt att jag måste se den på bio så det var sista chansen.
Tyvärr var det lite av en besvikelse måste jag säga, då det var riktigt dåliga skådespelare bortsett från någon enstaka. Men den var väldigt känslosam och hade en fin mening, dock tror jag att jag satsar på boken i stället...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0