Äntligen!

Vad är bättre än lite nytt till det nya året som snart kommer! Jag var så otroligt nöjd med min almanacka som jag gjorde förra året så självklart blev det en för nästa år också. Dock gjorde jag en jättetabbe då jag glömde ändra layouten från stående till liggande när jag gjorde den. Jag märkte det dock inte förens jag fått hem den. Hatar när det är stående, jag måste kunna skriva mycket varje dag. Utan min almanacka har jag inte koll på i stort sett någonting vill jag lova:) Men det får gå, i värsta fall får jag helt enkelt göra en ny. Jag säger som Stefan sa: "Det var nog ödet, se det som att det kommer att bli ett stående år i stället, inte ett liggande :)" Va fyndig han är min kära sambo, vi hoppas på att han har rätt i det.
Förutom almanackan så gjorde jag även en bok där jag kan skriva ner tankar, känslor, funderingar, ideér, inspiration och mycket annat som snurrar runt i mitt huvud. Jag har alltid skrivit mycket om väldigt mycket ända sedan jag var liten. Det är mitt sett att ventilera allt som händer och sker då jag ofta känner att det är skönast att skriva ner mina känslor på papper. Jag är övertygad om att den kommer att komma väl till användning den också!


PersonligAlmanacka.se

Kommentarer
Postat av: Yella

Hahaha väldigt fyndigt hörreni! Annars kan man ju se det som att om den varit liggande får man ligga mer hehe:)

2011-11-24 @ 07:08:32
Postat av: Malin

Hehe:) Jo precis Daniella:)

2011-11-24 @ 15:39:45
URL: http://alifeofmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0