Pirates Of The Caribbean 4 - I Främmande Farvatten

Missade tyvärr premiären som var förra veckan, men tog istället igen det nu i onsdags då jag och kärleken gick och såg den för i alla fall mig efterlängtade uppföljaren av en tidigare extrem besvikelse av trean!
Det är alltid kul att se en film i 3D, det blir liksom det lilla extra. Dock kände jag väll inte att det fanns särskilt mycket 3D effekter i filmen. Till en början kände jag mig något besviken av vad jag kanske hade hoppats på, jag vet inte om det var för mycket av allt eller för lite av något. Men när resan väl bärde av mot ungdomens källa så kände jag lite att filmen först då började på riktigt. Jack Sparrow är ju alltid Jack Sparrow och ingen skulle kunna spela hans roll så bra som Johnny Depp, dock är han något omvänd till något av en romantisk hjälte vilket var lite udda att se. Men tillsammans med Angelica, (som spelas av Penélope Cruz), från Sparrows tidigare förflutna så blir det riktigt bra.
Filmen är som uppgjord för en femte film vilket jag kan känna både är bra och dåligt. För många uppföljare blir oftast inte så bra. Ettan var super men sedan har det tyvärr gått neråt och trean var i alla fall för mig en total besvikelse! Fyran gick i och för sig i en annan riktning så vi får se vad som kommer här näst...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vill se den! :)

2011-06-09 @ 23:11:00
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vill se den! :)

2011-06-09 @ 23:11:02
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0