Gotland here we come....

Idag bär det av till Gotland, tillsammans med Victor och Anna tänkte vi våldgästa Fårö för en liten fiskeweekend i tält. Kommer bli riktigt skoj det här, hoppas vi får hyfsat tur med vädret i alla fall så vi inte flyter runt i tältet när vi vaknar:) Om man bortser från en och annan midsommar på Öland så har jag nog inte seriöst bott i tält sedan jag var liten och mamma drog iväg mig på Scoutläger. Det var tider det! Jag ska försöka ta massor med bilder, så bloggar jag när vi kommer hem på söndag eller måndag. Ha det fint sålänge alla!


Lånad av okänd källa...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är Veckans Blogg avgjord! Kika in och se om just du vann. ;)

http://emmyasklof.blogg.se/2011/may/veckans-blogg-v21-2011.html

Kram

2011-05-22 @ 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0