Good Morning Sunshine

Slutade jobba för ungefär en timme sedan nu och sitter för tillfället och käkar lite frulle. Eftersom jag knappt har sett solens dagliga ljus sen i söndags så sitter jag och velar lite mellan att gå ut och lägga mig i solen på balkongen eller åka iväg till någon strand någonstans och lägga mig, för här ska det solas! Sen är det också så att jag har bestämt mig för att göra något som jag har sagt att jag absolut inte får göra, och det är att börja läsa den sista Twilight boken innan jag sett filmen. Jag har varit så duktig tidigare men jag känner att det inte kommer att gå längre med tanke på att den sista filmen också delats in i två delar, så nu blir det sträckläsning i solen hela dagen. Somnar jag så somnar jag men planen är att istället gå och lägga mig lite tidigare ikväll eftersom det är min lediga dag och allt! Imorgon väntar en väldigt jobbig dag följt av en ännu jobbigare dag så idag ska bli toppen har jag bestämt! Hoppas också på att få träffa familjen Hedman lite senare, men vi får se hur det blir:)
Förresten så klarade jag teorin på truckkortet idag också, eller igår blir det ju. Stolt, med bara två fel! Nu väntar bara uppkörningen på måndag.
Ha en fin fin dag alla för det tänker jag ha!



Kommentarer
Postat av: jeanette

kolla in min nya blogg =)

channes.blogg.se

2011-08-15 @ 21:53:01
URL: http://channes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0