DJ Tiesto´s Club Life - Ericsson Globe

Jag finner egentligen inga ord som kan beskriva hur sjukt bra det var i lördags. Jag kan bara säga att det är den galnaste och mest underbara upplevelse jag någonsin upplevt! När man gick in där kände man bara att tiden stannade till och inget annat existerade under de nästkommande nästan 9 timmarna. Vi var bara ett med musiken och allt var bara så perfekt...


Lugnet före stormen..



Riktigt bra var även Nicky Romero och Alesso som var två av de Dj´s som spelade innan Tiesto drog igång..



Runt 23 tiden kom Tiesto in med ett storslaget intro, volymen höjdes och känslorna bara rusade i kroppen..






Svettigt värre..







Jeanette lyckades till och med få sig ett handslag..


Eftersom vi höll oss så långt fram hela tiden så blev våra videoklipp väldigt brusiga då basen slår igenom lite för mycket, men jag lyckades hitta ett riktigt bra klipp där hela natten lite kort är samlad på en och samma video och med riktigt bra ljud. Måste ses!



Tack Jeanette för en oförglömlig upplevelse med dig, kunde aldrig ha gjort det här med någon annan! Och ett stort tack till Sandra och Spencer för att vi fick låna lägenheten;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0