Min Torsdag..

Blev inget bloggande för mig alls igår, men jag ska vara helt ärlig och säga att jag inte hade så mycket att skriva om så det blev helt enkelt en lite break. Kom precis hem från en jobbet och en sväng på stan. Jag var tvungen att köpa en liten present till min brors tjej som fyller år på lördag, tyvärr så kommer ju inte vi att kunna fira henne då eftersom jag och Victor ska iväg på våran lilla tripp med mamma så vi får se vad som väntar.. Det är av någon anledning så att nästan alla man känner fyller år i just maj, varför? Vad är det för speciellt med augusti?
Jag tog mig även en sväng förbi biografen för att hämta ut mina och Christines premiärbiljetter till Sex And The City 2, som jag bokade för ett tag sen. Men då har dom ändrat premiären till torsdagen istället!? Då blev jag le, så det fick bli till fredagen ändå. Det tråkiga är att man missar minglet och tilltugget och lite annat smått och gått som inte hade varit helt fel men det får gå trots allt.
Jaja, min plan för dagen efter min och Jeanettes inställda dag i simhallen var att jag skulle lägga mig på balkongen och pressa en sväng med en bok eftersom att vädret idag har varit super, men den planen sprack nog också för det finns inga solstrålar på vår balkong just nu vad jag kan se.
Vi får se vad det blir av kvällen, men med tanke på vädret så skulle inte en promenad lite senare vara helt fel.
Hej sålänge!
Bilden stulen av: gwarf.deviantart
En dag ska ett sånt här vackert körsbärsträd stå bredvid vårat framtida hus...

Kommentarer
Postat av: B E A ♥ Michael Joseph Jackson ♫☮

Åhhh så fint!

Har inte hörts av på ett tag, ledsen för sent svar!;) Kollade iaf runt lite ang. text i kommentarsrutorna, hittade det till slut! :D Ta gärna ett kik och säg vad du tycker ;)

Kram!

2010-05-21 @ 20:06:25
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0