Melodifestivalen igår...

Jag måste säga att jag inte har hängt med alls i år. Personligen tycker jag att det har blivit lite för mycket med alla delfinalerna, andra chansen och allt röstande. Men jag har sagt att jag skulle kolla på den riktiga finalen som var igår i alla fall. Tyvärr missade vi en hel del av det men kom in när dom röstade. Det kändes väldigt kul att Anna tog hem hela kittet. Det trodde jag faktiskt inte, men jag har ju som sagt inte hängt med i år. Jag älskade ju henne när hon var med i Idol, framförallt hennes första audition när hon sjöng Have a heart. Den här låten måste jag säga är riktigt bra när man har lyssnat på den lite! Vi får se hur det går, spännande spännande:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0