En riktig Jeanette och Malin helg...

Jag kan inte riktigt minnas när jag senast spenderade en hel helg med någon på det sättet som den här helgen. Men oj vad kul det har varit! I fredags natt sov vi här hemma och i natt sov vi hemma hos Jeanette. En riktig tjej-helg med mycket prat och putti-nutt-snutt-snyft-filmer och god mat. Förutom en tripp till Gunnarsö igår så blev det mest bröllop faktiskt. Det blev en och annan tår som föll, det var så sjukt vackert, så mycket kärlek! Underbart att se att prinsessan fick sin prins till slut och att dom helt klart lär leva lyckliga i alla sina dagar, precis som i sagornas värld. Bröllop är nog bland det vackraste som finns!
Jag måste också bara tacka dig vännen för en underbar helg, är så glad att jag har träffat en sådan fin person som du!
För er som inte såg Daniels tal till Victoria, se det!!


Källa: SVT

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte annat än att säga detsamma malin :) har haft en superbra helg med dig. hoppad vi gör om att någon gång! pussar <3

2010-06-21 @ 16:38:22
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0