Byggkaos för tillfället...

Jag har inte försvunnit det är bara det att det är fullt ös här hemma. Vi bygger på våran balkong så vi lever för tillfället i ett byggkaos och vill bli klara så fort som möjligt såklart! Vi jobbar på helt enkelt, och förutom några turer till Kalmar i helgen då vi beställde hem en ny kyl/frys och köpte golvet till balkongen så har lite tid gått till min kära vän Jeanette. Vi var ute och käkade på Lilla Krogen på lördagen vilket var hur mysigt som helst, våran lilla middag blev visserligen fylld med något glas vin för mycket så när vi väl skulle gå hem och kolla på Cry Baby som Jeanette inte har sett innan så somnade vi båda två i soffan:) En riktigt kul lördag helt enkelt...
Nu ska jag återgå till vårt lilla bygge och jag tänkte att jag ger en liten förhandstitt på vad vi håller på med, men sen blir det inga bilder förens vi är klara!
Såhär lever vi för tillfället..
Min händiga man ❤
Upphöjningen klar..
Nu börjar det likna något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0