Äntligen!!

Oj vad den här veckan har gått fort! Jag har trott att det är onsdag hela dagen också. Jag vet att min uppdatering har varit urusel den senaste tiden men som jag sa efter min bloggpause, det känns inte okej att blogga när jag inte har något att blogga om.
Hoppas att det fina vädret håller i sig till helgen nu också, det behövs visserligen regn eftersom det inte har regnat här sen den 16 juni, men det kan ju vara trevligt att få lite mer bränna kanske:)
Förresten, äntligen! Min kära vän Anna som har kämpat över tiden i hela 1 vecka och 4 dagar fick idag en liten tjej. Massor med grattis till er vännen, är så sjukt glad för er skull!!
Vid 19.30 ska vi ut en sväng och äta med mammsen och imorgon är det fredag! Nä, jag kan inte fatta vart den här veckan har tagit vägen!?

Kommentarer
Postat av: ifranks

Fin bild

Svar. Jag tror ocskå det är pannbandet som gör det hela =)

2010-07-23 @ 09:51:40
URL: http://ifranks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0