Vinterkräksjukan??

Gick till jobbet idag precis som vanligt och kände inget speciellt. Men efter ett tag började jag känna mig jättekonstig och tänkte för mig själv att det säkert blir bättre efter frukosten. Men så blev det absolut INTE! Det va bara att springa in på toan och lägga sig....... Så nu är jag hemma, ska lägga mig och kolla film med en hink och avslagen Coca Cola... *Suck* Är det Vinterkräksjukan som har kommit och tagit mig kanske? Hoppas verkligen att jag blir frisk snart, och att jag inte har smittat ner någon annan stackare!


Kommentarer
Postat av: jeanette

hoppas INTE att det är ngt som går... för jag mådde illa igårkväll när vi skulla sova.

2009-11-30 @ 13:17:12
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0