Ladies Night med Jeanette

I lördags begav sig våra män på turné till Kalmar och då passade jag och Jeanette på att ta en heldag tillsammans. Jeanette lagade en supergod lunch hemma hos henne och sen senare blev det utgång till Åströms. Där blev det middag och rocka loss på dansgolvet som gällde. Det var verkligen superkul, om man bortser från musiken som dom började spela kring 12-slaget som inte var något vidare. Men vi gick hemmåt med flaggan i topp :)
Tog lite bilder med telefonen, dock är jag expert på att ta bilder på när folk äter men glömmer sedan bort att ta bilder efter det...


Fina vännen ❤

Fläskfilé med duchessemos, kantareller och en grymt god sås!
Medan Jeanette lagade maten passade jag på att prova hennes Wii Fit Plus, en sak säger jag bara och det är att jag verkligen vill ha det, en riktigt bra uppdatering av Wii Fit!

Chokladpudding till efterrätt, mums!

Senare på kvällen på Åströms..

Matbilder igen :) Oxfilé-pasta som dock var något för mycket kryddad..



Grymt kul kväll som sagt! Men jag måste bli lite bättre på att ta bilder på annat än mat:)

Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

ja visst är det gott :D jag har en dagens blogg tävling igång om det skulle intressera dig :*

2011-01-31 @ 18:21:03
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: jeanette

ja vi hade så sjuuukt kul! alltid kul med varann =) jag ser verkligen svinbesviken ut över maten! fast... det var jag ju också :P

2011-01-31 @ 21:04:49
URL: http://myjanetstory.blogg.se/
Postat av: Michelle

Åh, tack snygging!!

2011-01-31 @ 21:54:23
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0