*Tredje dagen i Dubai*

Tredje dagen och Alla Hjärtans Dag! Duktiga och gick till gymmet även den här morgonen. Senare blev det en liten tripp till Marina Mall med Sandra och Elle där vi bland annat köpte oss ett par träningsskor både jag och Stefan eftersom vi båda hade glömt våra hemma.


Business-baby..

Sandra och Elle på väg hem från shoppingen..

Hade jag varit Joakim von Ankas syster så hade jag kanske haft en sådan här snygging:)

Elle är så söt hon ska alltid gå runt och ge alla en massa saker, här ger hon bort Stefans pengar...

Lite senare åkte vi tillbaka till Marina Mall där Sandra och jag fixade manikyr och pedikyr, Sandra fick även sina ögonbryn plockade vilket dom gjorde med trådar, och jag fick en välbehövlig massage, sen var man som en ny människa. Jag lyckades ju som vanligt med en hel del tokigheter så jag och Sandra fick oss ett gott skratt. Stefan passade på att klippa sig under tiden. 

Elle i sin nya pyjamas från mormor.

På kvällen skulle jag och Stefan ut och äta men innan blev det lite bubbel med Sandra och Spencer.

Kvällen bar iväg mot Marina Yacht Club som ligger precis bredvid där Sandra och Spencer bor. Ett supermysigt ställe med utsikt över alla båtar som både är en restaurang men som vissa kvällar förvandlas till en nattclub. Vi hade sådan tur att dom serverade en specialmeny bara för Alla Hjärtans Dag. 5 rätters för första gången både för mig och Stefan och för ett överkomligt pris också. Till det fick vi välja rött eller vitt vin. Maten var verkligen fantastisk och kvällen blev underbar!

När vi hade ätit klart och bara hade vårt vin kvar gick vi ut på deras enorma balkong med den jättefina utsikten. Där satt vi resten av kvällen och bara njöt...



Kommentarer
Postat av: Ida

Ni verkar ha ahft det toppen! Så avundsjuk, jag vill också iväg en sväng..



Ja, visst har tjejerna blivit stora :) Ronja är 8 nu och Ella fyller snart 3 :)

2010-03-03 @ 20:50:03
URL: http://idavh.blogg.se/
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; tack tösan :) ja prickigt är såå snyggt!

2010-03-04 @ 18:39:13
URL: http://angelicablick.se
Postat av: jeanette

åh jag blir så lycklig av att kolla på bilderna :) ihhhh

2010-03-04 @ 18:57:18
URL: http://myjanetstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0